Pan używał mojego ciała

Obudziłem się w wannie wypełnionej srebrną galaretą. Ogień w ciele i ból głowy świadczyły o tym, że byłem używany przez Pana. Oczywiście nie miałem świadomości tego faktu. Moje "ja" było wtedy uśpione, a Pan używał mojego ciała jak swojego. Nie wiedziałem, ile minęło czasu. Wokół mnie było kilku naszych, tzn. pomazańców takich, jak ja. Znajdowałem się w siedzibie Organizacji Todt, w Pałacu Bad Charlottenbrunn. To tutaj zostały przywiezione zdobyte przeze mnie materiały z Auschwitz.

Przywiozłem tych ludzi do pracy nad kolejnymi ulepszeniami super żołnierza. Niestety, znowu dwóch ubyło, ponieważ zdołali popełnić samobójstwo. Pozostali byli bardzo wystraszeni i kulili się w swoich klatkach. Moja sylwetka wywoływała strach i przerażenie.


Nawet Jurgen Knopp przestraszył się na mój widok po moim przebudzeniu. Znowu awansował i dostał się do szeregów organizacji weterynaryjnej. Miał zatem jeszcze większe pojęcie o tym, co tam się właściwie działo.

* *

Zdjęcie Bad Charlottenbrunn Palace

https://bit.ly/3J1EZhZ


Czytaj więcej...

#ukrytegniazdo

Zapraszam do czytania!


Ukryte Gniazdo

Pokochaj Strach

Poza Strachem

Blog Zarabiający

Jak Zapomnieć o Byłym

Co człowiek myśli

Kobieta Jutra

Mężczyzna Przebudzony

Nawyki Warte Miliony

Organizacja czasu

Subiektywna opinia na temat filmów, które widziałam

Wiadomości

Przemoc Domowa

News 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nadchodzące Wielkie Przebudzenie Ludzkości

Ukryte Gniazdo - Sprawdź Spis Treści