Ukryte Gniazdo - Sprawdź Spis Treści

Zawartość książki opartej na pamiętniku żołnierza, który był hybrydą człowieka i innej istoty:


Rozdział 1 Sprzedałem ojca i brata

Rozdział 2 Budowa czarnej gwardii

Rozdział 3 Pokazano mi przejście

Rozdział 4 Nosicielka

Rozdział 5 Przebłyski świadomości

Rozdział 6 Jestem Moczarski

Rozdział 7 Zacieranie śladów

Rozdział 8 Ucieczka

Zakończenie

Źródła


#ukrytegniazdo

Zapraszam do czytania!

Zgodne Rodzeństwo

Skłócone Rodzeństwo

Kłócące się rodzeństwo

Ukryte Gniazdo

Pokochaj Strach

Poza Strachem

Blog Zarabiający

Jak Zapomnieć o Byłym

Co człowiek myśli

Kobieta Jutra

Mężczyzna Przebudzony

Nawyki Warte Miliony

Organizacja czasu

Subiektywna opinia na temat filmów, które widziałam

Wiadomości

Przemoc Domowa

News 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nadchodzące Wielkie Przebudzenie Ludzkości

Pan używał mojego ciała