Chwila poza kontrolą umysłu

Obudziłem się nagle gdzieś pod ziemią. Czułem się pusty. Nikt mną nie kierował, a ja sam nie wiedziałem, co mam robić. Byłem w klatce, a obok mnie zobaczyłem pomocnika mojego doktora. Poznałem go po jego charakterystycznej czapce naciągniętej na oczy. Nie mogłem się ruszać, moje ciało pozbawione było energii. Zasnąłem.

Kolejne przebudzenie było bolesne. Ciało paliło mnie jak zawsze po utracie świadomości. Po chwili doszedłem do siebie i stanąłem w pełni sił. Znajdowałem się w grocie, w której stał duży kryształ. Tzn. tak o tym pomyślałem, ale po chwili poczułem, że to inny kryształ niż te, które wcześniej widziałem. Ten kryształ zagrażał moim Panom. Osłabiał ich i miał jeszcze jedną właściwość, której nie rozumiałem. Moi Panowie wręcz bali się tego kryształu. Czułem, że trzeba go zniszczyć.


Czytaj więcej w książce "Ukryte Gniazdo"  #ukrytegniazdo

Zapraszam do czytania!


Ukryte Gniazdo

Pokochaj Strach

Poza Strachem

Blog Zarabiający

Jak Zapomnieć o Byłym

Co człowiek myśli

Kobieta Jutra

Mężczyzna Przebudzony

Nawyki Warte Miliony

Organizacja czasu

Subiektywna opinia na temat filmów, które widziałam

Wiadomości

Przemoc Domowa

News 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nadchodzące Wielkie Przebudzenie Ludzkości

Ukryte Gniazdo - Sprawdź Spis Treści

Pan używał mojego ciała