Miecz zatopiony w skale

Zobaczyłem jakieś dziwne pomieszczenia. W jednym z nich znajdował się miecz zatopiony w skale. Obraz jak z jakiejś legendy o rycerzy. Tutaj nie było miejsca na bajki. Był tam też karzeł z widłami jako bóg, którego tam czczono. Widok tego posągu bardzo mnie rozzłościł. Poczułem ogromny gniew i chciałem zabić wszystkich karłów. Zrobiłbym to, gdyby tam byli. Na ich szczęście już stamtąd uciekli. Pracowali oni ze stroną rosyjską, podczas gdy my wybraliśmy Niemców.

Moją złość próbowałem jakoś wyrazić chociażby na obecnych wokół mnie ludziach. Rozkazałem jednemu Ukraińcowi zebrać wszystkich niewolników i zalać te pomieszczenia. On sam zamordował wszystkich. Czuł, że jego także nie pozostawię przy życiu. Dlatego uciekł po wykonaniu zadania. Pomyślałem, że wkrótce i tak go odnajdę i zrobię swoje.

Mapa Wüstegiersdorf, Gorkau, Zobten


Zobacz źródło zdjęcia: https://bit.ly/3K5Scrs

Czytaj więcej w książce "Ukryte Gniazdo"  #ukrytegniazdo

Zapraszam do czytania!


Ukryte Gniazdo

Pokochaj Strach

Poza Strachem

Blog Zarabiający

Jak Zapomnieć o Byłym

Co człowiek myśli

Kobieta Jutra

Mężczyzna Przebudzony

Nawyki Warte Miliony

Organizacja czasu

Subiektywna opinia na temat filmów, które widziałam

Wiadomości

Przemoc Domowa

News 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nadchodzące Wielkie Przebudzenie Ludzkości

Ukryte Gniazdo - Sprawdź Spis Treści

Pan używał mojego ciała